pepeRiksAaN atau UjiaN bulanaN ?


hafuhhh ~~ uhuk uhuk ! berhabuk blogger aku . haish . dah lama tak update . biasa lah . nasib baik tak ada yang menompang duduk dekat blog aku nie . apa maksud aku ni ? periksa tau ujian ?


tengok gamba atas ni . budak kecik baca buku . budak kecik memang lah . aku ni dah 16 tahun . tahun ni je aku dapat honeymoon puas-puas . tahun depan dah SPM . hey ! lari dari tajuk la . maap maap . maksud aku . tak lama lagi kan dah ada PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN . tapi ! dah macam nak ambil UJIAN BULANAN pula . apa tak nya . buku entah kemana . 

dalam kelas jangan cakap lah . asyik krokhhh ! aje keje nya . dah macam puteri snow white lepas makan epal . tido memanjang . tak tahu lah apa nak jadi dengan aku nie . baru pegang buku je dah menguap . huaaa ! lagi lagi kalau buku SEJARAH ! omg omg ! 

aku tak suka SEJARAH DAN MATEMATIK . tunggang terbalik otak aku bila belajar matapelajaran matematik . hehehe . 2+2=?

omg ! hahaa . terok betul aku ni ! soalan yang aku suka . 1 tolak 2 ? jawapan nya 2 jatuh lah . arghh . tesyen . podah ~~~

penat asyik membebel . hafuh ~~ lepas berbuka je jadi sewel . apalah . BTW . aku nak ucapkan SELAMAT BERPUASA  kepada umat islam yang berpuasa . yang tak puasa tak nak selamat . hahax . bubye . salam malam dari eiyan . ~~

No comments: