Segmen : Kuih Raya Kegemaran


  Kuih raya yang paling yan minat ialah biskut CORNFLAKE MADU . auch . lapar lah .  kekadang . kalau tengah beraya rumah orang . Nampak je biskut tu . oh mai !! makan tanpa dipelawa . habis 1 balang orang tu yan makan . apa ? tak percaya ? nanti yan beraya rumah kowang . kowang kena lah sediakan bebanyak biskut nie erk .

  Sambil menyambil cerita pasal kuih raya . yan nak mempromosikan baju-baju yang dijual oleh Kak Anis Athia . harga baju nye ? oh mai ~~ murah sangat . yan pun nak beli sebenarnya . psst . tapi kan . dah join segmen . hadiah nya pulak . omg omg . (gedik pulak) . asyik membebel  je . nah tengok contoh- contoh baju yang dijual .






Cantik cantik baju nyer . beli lah . ape ? tak tahu nak oder at mane ? lai lai . klik lah di http://www.anisempoi.com/2012/06/pre-loved-sale.html .

Nak join segmen nie ? meh main klik klik dekat  http://www.anisempoi.com/2012/07/segmen-kuih-raya-kegemaran.html .

Beli je ~~ tak payah nak malu-malu . hikhik . k lah . dah nak berbuke lah . bye . assalamualaikum ..   





4 comments:

Anis Athia said...

thanks sudi join and good luck :)

kila nora said...

wc

Mohd Lokman Bin Ramli said...

datang dari segmen yg sama...sedapnya kuih itu..

http://lokmanramli.blogspot.com/2012/08/kuih-raya-kegemaran-saya-adalah-semua.html

datanglah ke blog saya untuk memeriahkan segmen pertama saya. ^_^

taqiee din said...

Salam..taqiee dr segmen yg sama..:)
Jom terjah kwn2 lain tgok kueh kegemaran diorang...:)
http://taqieeummu.blogspot.com/2012/08/kuih-raya-kegemaran-saya-adalah.html