gitar kesayangan aku mana ?

 memang semua orang nampak muka aku macam tak ada masalah kan . sentiasa tersenyum untuk menutup kesedihan hati aku .
  1001 kesedihan yang aku tanggung dalam hati . semua yang kenal aku cuma mampu cakap . 

       " yan . kau nie . aku tengah sedih kau pulak masih boleh gelak-gelak pulak!"

 betapa pedih + sedih nya aku dengar kawan sendiri boleh cakap macam uh . dah dia sedih . ye aku happy . tak kan nak sedih sama-sama kot . sape yang nak pujuk . huaaaaaa !
  bukan nak batak tapi cuma nak berkongsi dengar korang . :'(
aku ada sorang abang angkat nie . dia ade gitar . ada GITAR . dia jual dekat aku RM250 . gitar akustik . ulang semula . GITAR AKUSTIK !
  aku memang minat gile tahap gaban dengan gitar . sampai aku sanggup tak makan dekat sekolah sebab nak beli gitar je . alkisah nye macam nie . aku ada seorang ABANG . abang kandung lah . dia bawak gitar aku jalan-jalan . entah macam mana . dia tertinggal gitar aku entah dekat mana . sampai lah kawan die sendiri sanggup CURI gitar aku .
  selama 2 hari . 2 HARI abang aku cakap gitar aku dekat rumah kawan dia . aku pown . fuh . lega sikit . besok nya baru aku tahu GITAR AKU KENA CURI
  bila dekat sekolah . muka happy je yang keluar dari muka aku . kawan-kawan aku tak tahu kesakitan hati aku . tapi aku biar kan . 1 malam aku menangis macam orang meroyan minta balik gitar aku . tapi ......... humm .
  
  
  betapa pedih nya hati aku ni bila dengar gitar aku dah hilang . aku baru bayar separuh je duit gitar nie . bayangkan lah . aku kumpul duit lagi RM150 untuk bayar barang yang dah tak ada . kalau aku keje bole citer lah . nie tak ! harap kan duit belanja sekolah je lah .


  hanya mampu tersenyum walaupun hati sedang menahan 1001 kesedihan . :'D
sedang mencari gitar untuk di jual . kalau ada orang nak jual gitar dekat aku . calling-calling lah . :'D 
k lah . dah puas lepas geram . fuh ! lega sikit . sikit je . tengah tulis cerita nie pown menangis tahu . hukhuk . sabar yan . sabar . makan kit kat sikit . walah . bye . smekom . 

No comments: