CERITA KAU LAGI ?

   Die tak tahu betapa giler pedih nye hati aku nie . hanya allah jer yang tahu . yang die tahu Cuma mencari kesalahan dalam diri aku !
   Memang aku selalu update status yang menyakitkan hati kau sengal . tapi kau tahu tak ape fungsi aku buat benda bodoh tu ? sebab aku nak perhatian kau lah bangang . tu pown kau tak dapat nak tangkap ke ?
   Sabtu ahad aku busy sebab kerja . tak ada masa nak bukak facebuk . dan dan je bile aku bukak profile kau . aku Nampak kau buat relay dekat CAPITAL SS . waktu tu memang sentap giler .
   Sakit nya hati aku bukan main gila . tapi tak apa . aku sabar jer . aku pown update sal kau . hope terasa bagai . kau tahu tak . aku MENANGIS weyh . aku update status sampai nangis-nangis . aku teringat kata-kata kau dulu . aku nie perempuan terakhir yang kau sayang . kau akan tetap tunggu aku walau apa pun terjadi . last-last ? kau tipu aku weyh .
   Bile aku bace dekat wall kau . kau cakap dekat CAPITAL SS yang die tu perempuan terakhir yang kau sayang . sekali lagi aku sentap . sentap giler . memang manis ayat kau dulu dekat aku . der . memang gua sentap habes ! menangis cam orang giler .
   Kau ape tau ? yang kau tau salah kan aku . kalau kau nak tahu . aku tak boleh kalau 1 hari tak gadoh ngan kau . aku rasa sunyi giler–giler . yang kau tahu cari kesalahan aku . aku benci ke ? aku suka ke ? aku sendiri tak tahu lah bahlol !
    Tapi 1 hari status kau membuat kan aku menangis bagai nak gile bila aku balik dari keje . aku memang penat gile . tapi bile aku online . aku Nampak kau update status . kau sama kan aku dengan babi ? aku diam kejap . tak tahu nak buat apa . tiba-tiba aku menangis . why ? asal pulak aku nak menangis ? bukan aku patot nye happy ker ? pelik ……….
   Seandainya kau ada dekat sebelah aku . kau mesti ketok kepala aku . kau selalu cakap aku gemok . kau selalu cubit hidung aku . kau …. Banyak memori kau dengan aku . aku simpan memori tu rapat-rapat dan padat dalam otak aku . bila kau dah berpunya . aku cuba padam memori kita dekat morib uh . tapi tak boleh . pedih sangat-sangat .
   Aku rindu kau yang dulu CAPITAL KA !
   Ayat yang selalu kau cakap dekat aku “AKU JAGA GURL AKU , KAU JAGA LAKI KAU !” . sedih sangat-sangat . macam-macam kau janji dekat aku dulu kan . tapi . kau lupa semua janji kau . thanks sebab pernah menyayangi aku suatu masa dulu . terima kasih pernah menjaga aku waktu ride dulu .
  Terpulang dekat kau nak percaya atau tak apa yang aku tulis nie . BTW . nie semua luahan hati aku . jujur serta ikhlas der !
TERIMA KASIH DIATAS SEGALANYA KAWAN . (-^__^-)

No comments: