segmen dan segmen .

  hola . miaw . okeng . skunk nie aku asyik join segmen-segmen yang aku nampak je . yang mana aku nampak hadiah nye comel-comel kompem aku join . nak cari pengalaman baru lah kata kan . engkau ado ? ahahax . batak segmen pulak aku nieh . toink toink . 


  aku join segmen-segmen nie bukan untuk apa tau . just suka suki . kalah atau menang lain citer lah . kalau dah menang . peh . memang rezeki aku lah . syukur alhamdulillah .


  kadang-kadang kan . jelly gila nampak ada orang buat segmen-segmen yang menarik . hadiah dia pulak comel-comel lak uh . hayooo . geram nieh . teringin pulak nak buat segmen . cam menarik . tapi den tak reti lah . :'(


  nak belajar jugak cara nak buat segmen . teringin nak banyak follower . boooo ! ahahahax . walaupun budax-budax or remaja skung tak layan blogger . ade aku kesah ? tak kan . lantak korang lah nak cakap apa . tapi aku suka update dekat blog . leh update banyak-banyak . apa aku dah merapu nie ? lari topik lah sayang .


  tunggu lah . suatu hari nanti . aku akan uat segmen yang menarik perhatian korang semua . aku akan jadi blogger terhebat suatu hari nanti . doa kan tau supaya apa yang aku mimpi kan selama nie jadi kenyataan . amin ...
  
  ok lah . lapar perot . lupa . ary nie aku ganti puasa . :')
sapa-sapa yang belom ganti puasa . baik ganti cepat . lagi sebulan jer kita nak berpuasa . lepas tu raya . wowow ! seronok nyer . ahahax . batak gile . nanti aku segmen tajuk baju raya saya . ahahax . :D


  hope apa yang di rancang akan berjalan dengan sempurna . muah ! <3<3
  

No comments: