AKU NAK MENCAROT HARI INI !

  Weh vavi ! nie aku punye blog ! suke hati aku lah nak tulis apa . kalau tak puas hati . kau buat lah blog kau sendiri bahlol ! aku suroh kau baca blog aku tok suke-suke jer . bukan untuk tersentap bagai wokeyh ?
  Suke hati nenek belah bapak aku lah nak cakap apa . kalau aku bengang . aku akan update DIARI aku dalam blog . semua yang aku tulis memang luahan dari hati aku lah vavi .
  Kau nak benci aku macam kau benci dekat KELING ?pergi fuck lah kau sayang ! kalau kau tak salah . ape pasal kau nak terasa bagai . kau bagi aku ubat apa hah sampai aku susah nak lepas kan kau ! vavi lah kau .
  Vavi lah cial ! aku bengang kau lah wodoh ! betapa aku benci nya dekat kau . kau apa tahu . aku memang dah nak naik giler gadoh ngan kau . weh vavi . kalau kau nak tahu . aku nie . perempuan yang macam sial . apa yang aku rasa tak suka . aku akan straight to the point . kalau aku tak suka . aku akan cakap tak suka . macam kau tak biasa dengan aku .
  Kau memang vavi lah jantan . aku benci kau lah sial ! benci sangat-sangat . kau sayang aku lah bagai . menyampah aku . naseb bek aku tak terima kau dulu . nak ikot kepala otak kau aje . habes ? kepala hotak aku . saper nak ikot ? nenek gua ? memang tak lah .
  Weh . eh cial lah ! puih . kau memang cipan sebab buat aku susah nak lepaskan kau . vavi tu bukan babi lah bodoh ! vavi tu sejenis binatang yang belom ada dekat dunia nie . vavi dengan babi pown tak reti beza ke hah ?!
  Weh . kau fikir aku heran sangat ker kalau kau nak unfriend aku bagai dekat facebuk . senang citer kau blog je lah aku bodoh ! weh kimaaakkk . aku benci kau giler lah sakai .
  Biar aku mencarot dalam blog aku sendiri . kau jangan kesah . tak payah nak batak bagai dengan aku . kau ingat aku nak kesah sangat ker dengan kau ! vavvvvviiii lah sakai . aku benci kau . benci kau . benci kau sangat-sangat !
  Suka sangat bandingkan aku dengan arwah . suka gile lah tu . kejap lagi . kalau aku dah mati . dah jadi arwah . kompem kau bandingkan aku dengan makwe baru kau pulak . what the ? waaaaaaa . aku tak tahan dah . aku sakit hati . kau selalu marah aku . huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . vavi , vavi , vavi ! aku tak suka . tak suka . tak suka sangat-sangat ! hukhuk . kau memang vavi CAPITAL KA !


AKU BENCI CAPITAL KA …………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: