apa MAKSUD engkau ?



aku hadiahkan sebuah lagu untuk kau ~~ hanya engkau .

apa yang engkau nak lagi ? kau update status . tepat dan sentap gila aku baca . apa maksud engkau update status dekat facebuk macam ni ?


perlu ke kau tulis semua ini ? syg Ex lame ? what the ? asal kau update macam ni ? kenapa ?  tolong lah faham sikit . adoi . syafiqah mjuk . majuk lah . ex ? adoi ~~

aku cemburu ? maaff ~~ tak ada perkataan cemburu dalam hidup aku . tak percaya .|.

kan dah kena sebijik ! aku cakap tak nak percaya lagi . kau diketegori lelaki yang suka mengambil kesempatan ! sebab tu aku tak suka kau . bangang ! 

couple dengan budak bawah umo . bongok ! lantak kau lah kawan . apa yang kau nak update . update lah banyak-banyak .  boleh aku mengutuk kau lagi . (tambah dosa kering)

hehehex ~~ btw . kau memang bangang ! salam sayang dari EIYAN .

No comments: