Segmen by I Love Sleep: Cerita disebalik gambar




     CERITA DI SEBALIK GAMBAR ~~ (dengarlah luahan hati aku)



  Kerana sikap saya yang tak dapat di ubah . awak pergi dari hidup saya . pergi meninggalkan saya keseorangan . seandainya dahulu saya mendengar kata-kata awak . pasti sekarang . awak masih ada di samping saya . menemani setiap detik kehidupan bersama-sama . suka dan duka kita lalui bersama .

  Awak . saya menyesal sebab dah sakitkan hati awak . saya ingin memohon maaf dekat awak . tapi . saya dah tak dapat jumpa awak . awak . saya tak sempat tengok wajah awak untuk kali terakhir . saya tak dapat minta maaf dekat awak . awak . saya minta maaf .

  Awak . kenapa awak tinggalkan saya . saya kesepian . saya sedih . sedih sangat . dahulu awaklah yang selalu ceriakan kehidupan saya . ketika saya sedih . awak sentiasa ada di sisi saya . memujuk saya dengan muka comel awak tu . awak . saya nak awak balik . awak .

  Awak dah janji dekat saya dahulu . awak akan ada di dalam hati saya ketika saya sedih atau pun gembira . tapi sekarang . awak dah tak ada . awak . hati saya kosong tanpa awak . awak  tipu saya . awak tipu . awak . kenapa awak tinggalkan saya . awak ?

  Awak . setiap pagi awak akan temankan saya . awak selalu nasihatkan saya . tapi saya degil . saya tak dengar apa yang awak cakap . awak . saya dah menyesal ! tolonglah balik . saya nak awak balik .

  Walau macam mana pun saya merayu untuk awak kembali . awak tak kan datang balik . sebab . sebab Allah sayangkan awak lebih dari saya . Dia dah pinjamkan awak dekat saya . tapi saya tak hargai awak . awak . kenapa saya mempermainkan awak ?

  Awak . seandainya saya tahu peristiwa ini akan terjadi . sumpah ! saya tak akan mungkir janji . tapi saya rasa tak sedap hati . saya fikir awak curang di belakang saya . kenapa saya tak nak dengar apa yang awak cakap . awak . saya nak masa ini diputarkan kembali . saya nak dengar awak ketawa . saya rindu saat awak memujuk saya . saya nak dengar awak menyanyi sekali lagi . awak . saya nak awak balik .

  Saya selalu doa kan agar awak ditempatkan dengan orang-orang yang beriman . saya tak menangis lagi . saya Cuma terkilan kehilangan awak . kalau saya menangis . saya tahu awak akan merana di atas sana . saya tahu mesti awak menangis juga tengok saya menangis . awak . saya minta maaf . saya doakan awak bahagia di atas sana . Amin .


    sedekahkan lah Al-fatihah kepada rakan-rakan kita yang telah pergi meninggalkan kita di dunia ini . :'(

7 comments:

I love Sleep said...

al-fatihah.. btw thnx join segment ni.. =)

kila nora said...

welcum . ^_^

I love Sleep said...

bila baca lagi skali rasa sedih pula.. hmpir2 nangis hehe..

kila nora said...

jangan nangis . sian dekat arwah .

Lieya Syaira said...

Al-Fatihah. moga dirinya di tempat kan di kalangan orang yang beriman. :)
lieya singgah dari segmen yg sama.
http://bicarahiduptentangaku.blogspot.com/2012/07/segmen-by-i-love-sleep-cerita-disebalik.html

I love Sleep said...

pemenang segment telah di umumkan http://jalanjatuhdanbangun.blogspot.com/2012/09/pemenang-segment-cerita-disebalik-gambar.html

I love Sleep said...

pemenang segment telah di umumkan http://jalanjatuhdanbangun.blogspot.com/2012/09/pemenang-segment-cerita-disebalik-gambar.html